slår upp mina ögon för en annan värld

jag valde att plocka lite med skolarbete. har planerat lite inför jag ska svetsa med pappa, om hur jag ska göra, material m.m kommer bli kanon bra! Håller ju som sagt på med YB, inte långt kvar nu faktist! endats ynka 3 veckor ungefär. 3 veckor helt sjukt!!! och dagen efter åker vi till Holland på en semester med klassen, åå så underbart de kommer att bli! Men hur som hellst, Yb var de ja. har hållt på med power pointen i skolan och nu hemma efter skolan har jag fortsätt att spåna lite runt den. kommer förhoppningsvis bli klar med den imorgon (håller tummarna för de) imorgon ska jag jobba praktiskt med eftesom jag köpte med material idag.
kom precis hem för ne liten stund sen. har varit ute och övninskört med pappa i någon timme vilket gick jätte bra :)
just nu: varmt bad och kika efter studentklänningar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0