solen i ögonen

Hela helgen har jag spenderat hemma hos andreas, har verkligen varit jätte skönt. Allt jag behövde var hans närhet för att få lugn i kroppen, och de fick jag också. I söndags fick jag skjuts in till jobbet av Nino och Andreas som sedan for iväg på egna äventyr. När jag hade jobbat klart så hämtade andreas upp mig i stan och sen åkte vi hem till mig. här hemma blev de god mat med familjen, slinga håret på lillebror, tv mys och fika. Fick lita halv panik på kvällen när jag helt plötsligt kom på att jag hade glömt min dator hemma hos älsklingen. Så fick sova där ännu en natt :) var tvungen att ha med mig datorn tills idag i skolan.
Idag har jag jobbat med YB hela dagen. Maria var dock sjuk vilket jag fick stor panik över. Hade ont i magen och var nära på att brista ut i tårar. men de har gått bra idag iallafall. har fått hjälp av mina änglar så de har gått frammåt iallafall. ska fortsätta med allt imorgon och då ska jag även fortsätta att jobba praktiskt.
Jullan kom och hämtade upp mig vid 16 tiden i skolan, så fick skjuts hem, underbart skönt! Slapp sätta mig och åka alla jäkla bussar. Nu har jag precis ätit. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ut och springa? Skolarbete? kolla på film? bada? sova? jag får se vad jag hittar på helt enkelt.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0