some say love

morgonen har varit jätte jobbig. drömde världens mardrömm, vaknade typ upp mitt i den så de kändes som att det hade hänt.. var hur läskigt som hellst. jag fick panik och satt och tok griniade i sängen.. Så idag är ingen bra dag. kom senare till skolan vilket inte gjorde något som tur var. har panik och saknar andreas redan med tanke på också att mardrömmer handlade om honom, så älskling om du läser detta, förlåt om jag är jobbig idag men jag har mina skäl!

hade engelska b på morgonen en liten stund. psykologin är inställd idag så har haft massor av döö tid nu innan vi ska iväg på idrott b. bara 15min kvar av väntan sedan 11.00 , suck!
åker hem direkt efter idrotten skulle jag tro och tar de lugnt. Ska försöka få tag på andreas också och hålla tummarna för att mina papper för försäkringen har kommit.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0