Your love is my drug

har haft några riktigt dåliga dagar nu denna vecka. orkar inte prata om dom heller, så vi sätter punkt för de där.
Har varit hemma skolan i två dagar nu pga vissa saker. min mage är inte heller helt okej, får inte i mig den mat jag behöver. Har minskat i vikt kan man la säga men tänker inte gå in mer på de.
Just nu: Ska jag färga håret hade jag tänkt sen fixa med löshåret. Mormor kom nyss och hon börjar baka med en gång, underbart! Världens bästa mormor. Resten av dagen/kvällen får vi se vad som händer. tror jag ska hem till andreas, men vi får se helt enkelt.
Fick en fråga av någon annonym som frågade om mina bröst hade blivit mindre. svar på denna fråga är nej de tror jag inte. har börjat använda lite pösigare tröjor bara och gillar inte att trycka upp tuttarna helt enkelt :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0