från och med du

har fått önskemål om att jag ska börja blogga mer. absolut kan jag försöka med det! det har varit väldigt mycket inför studenten nu den senaste tiden, men imorgon är det över, imorgon gäller det! allting är fixat och klart, klänning, skor, smink, hår m.m det ända som är kvar är naglarna och det ska fixas om en timme :)
idag i skolan har jag och Ida målat lakanen till flaket. alla vi tjejer här även förberett med en present till maria. har även hunnit vara nere på grollen. ikväll ska jag göra blomsterdekorationer som ska stå på borden :) vad det kommer att vara blir en överraskning, bild kommer efter studenten!
de kommer även bilder på min klänning m.m  inget tjuvtittande!
känns verkligen skönt att jag redan har fast jobb efter studenten. jag har jobb på Interflora fresh Tunabackar blommor :) sen senare i höst har jag annat på G men det är hemligt än så länge ;)
skriver kanske mer ikväll!
Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

maw maw D:

2011-06-18 @ 01:14:22
Postat av: du vet vem =D

grattis till studenten gumman! :)

2011-06-20 @ 02:17:52
Postat av: Anonym

vem vare som inte blogga

2011-06-23 @ 17:18:47
Postat av: Anonym

Blogg blogg blogga! :D Biler! Bilder!



haha

2011-07-02 @ 21:07:32
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :D

2011-07-05 @ 05:45:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

plzzzzzzzzzz

2011-07-07 @ 22:26:09

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0