you are my story now

gårdagen: Igår efter jag jobbat kom andreas hem till mig. vi satt och kollade på tv, hjälpte mamma med lite saker och skoja med henne och myste med jordgubbar och kladdkaka! Efter de åkte jag med honom hem för att sova kvar där. hade en jätte mysig kväll, finns inget bättre än att han ligger och håller om mig! <3
Och idag är det onsdag. kom till skolan vid 9 tiden, var ganska skönt att åka buss imorse faktist, satt och lyssnade på musik och tänkte igenom lite allt med skolan. Nu sitter jag i caféterian med brudarna och fixar med E-kursen i floristik.
Nu ska jag och ellentin åka hem till mig och mysa lite och fixa oss inför ikväll
Bloggar mer när jag kommer hem :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0