en underbar helg med en underbar pojkvän

Godmorgon. Har haft en toppen helg tillsammans med min andreas. tänkte skriva lite kort om vad vi har gjort. i fredags jobbade jag och jobbade över lite men det gjorde inte mig ett dugg, alltid kul på jobbet. andreas kom och hämtade mig och vi köpte med oss mat från sebbans hem till mig. efter att ha ätit, kollat på film och gjort oss klara så åkte vi iväg på maskerad där jag träffade en del av mina kära vänner. Kvällen var super trevlig pratade en del med Kimberly , Ullis och annat trevigt folk. tack för en super kväll! :) mot 2 tiden åkte andreas och jag hem till mig och sov, tror vi båda slocknade rätt snabbt i sängen, båda trötta efter en arbetsvecka.

på lördagen gick vi upp runt halv 1 tiden och åt frukost, packade och åkte iväg hem till andreas och gjorde oss klara för att sedan åka iväg till Danne & Hille och hela deras underbara familj för att fira anton som fyllt 7 år! Tårtkalas passade perfekt :) andreas åkte hem lite tidigrae pga att han hade samling till innebandy match. jag stannade kvar med helene och resten ett tag. vi drack glögg och pratade massor. Senare åkte även vi hemmåt och gjorde oss klara. sen åkte vi vidare till Vattholma. Innebandy matchen var en riktig rysare, fullt ös hela tiden och tempot var på max. matchen lsutade 3-3. Resten av kvällen var vi hemma, beställde mat från kreta och bara tog de lugnt. jag hade desvärre migrän så sov en del av kvällen.


Söndagen vaknade jag av illamående... inte kul alls med tanke på att jag skulle iväg och jobba. men förklaringen till detta fick jag av min kära mamma som berättade att jag ända sen liten har mått illa när jag börjar få en förkylning.. Fick skjuts av björn, helene och andreas till jobbet , dem skulle iväg till ikea m.m så jag hade tur :) efter jobbet tog jag bussen direkt till fyrishov för att kolla på A-lags matchen. min älskade andreas var såklart där :) matchen var bra och slutade med vinst till storvreta! resten av gårdags kvällen tog vi det lugnt, kollade på tv och åt massa gott och drack glögg!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0