Onsdag 12 Oktober

Godmorgon. Idag blev det inte riktigt som jag hade planerat eller skrev igår. skulle genetligen ha jobbat idag med de nya men blev inte så utan vi sköt upp det tills imorgon. Målarna kommer ikväll och sätter upp nya tapeter, spännande ;) någon som kommit på vad det är som håller på att hända? hur som hellst så vaknade jag ganska tidigt imorse, runt halv 9 tiden hade jag ställt klockan. men eftersom jag inte skulle iväg har jag bara tagit det lugnt. mamma och mormor kommer hem snart så då får jag lite sällskap. funderar på om jag ska åka in till stan sen iallafall.. måste ändå åka till gränby och lämna in min dator (gå aldrig till expert på bolandsgatan, jätte otrevliga och dålig service!!) sen senare ska jag till andreas så kanske kan ta allt i samma smäll ändå. vi får se hur jag gör :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja expert är dåliga :/

2011-10-12 @ 13:24:02
Postat av: Anonym

Skaffat egen floristbutik eller haha?

2011-10-12 @ 19:20:38
Postat av: Anonym

Skaffat egen blombutik eller? ;P

2011-10-12 @ 19:21:53

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0