söndag 2/10 2011

lite snabbt om vad som har hänt
fredags: var jag med andreas. vi var hemma hos falle på kvällen och drack lite och hade jätte trevligt! :) tackar för en trevlig kväll där! efter de gick jag och andreas hem och sov.


lördags: var först på min vackra marias bröllop. ååå det var så himla fint. maria var så himla vacker ochy man såg på både henne och markus hur lyckliga dem är. (bilder från bröllopet kommer upp när ellentin har laddat upp dem på dator) Efter bröllopet gick jag ned på stan och åt lite lunch snabbt och sen tog jag bussen ut till allians hallen och kollade på andreas innebandy match. falle var inte med och spelade så fick sällskap av honom på läktaren. efter matchen åkte jag och andreas hem och gjorde oss klara sen åkte vi in till stan på 120 års fest :) hade en jätte trevlig kväll där också med familj och släkt :)


söndags: idag vaknade jag och andreas vid 11 tiden. vi gick upp, duscha och åt frukost sen skjutsade han hem mig. andreas skulle på paint boll med laget och jag skulle på lillebrors match.


Nu väl hemma igen efter allt så ska jag ta ett varmt bad. andreas kommer snart och sover kvar :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0