för idag har det varit en bra dag

idag känns det som att det har varit en ganska bra dag (änsålänge och får hoppas att det fortsätter) började med att jag vaknade upp hos andreas, åt frukost och tog bussen in till sjukhuset, blodgivningen. efter det tog jag en promenad ner på stan, gick till apoteket och satte mig på wayne´s i forum gallerian och tog en lunch, macka och kaffe. satt där ett tag och spanade runt lite och bara tog det lugnt. jag tycker det kan vara ganska kul ibland att bara sitta och kolla på folk, flera som brukar göra det kanske? Efter en lång stund där gick jag vidare till Balders dagverksamhet där mormor jobbade idag. umgicks med dem äldre och fikade tills mamma kom och hämtade mig :) känns skönt att jag bara har tagit det lugnt idag, och det ska jag fortsätta med hade jag tänkt. ska alldeles precis ta en dusch och sen gå ut och gå lite och ta med mig kameran. det är ju ett underbart höstväder idag och perfekt att fota lite i! jag hade hoppats på att mina nagel saker skulle komma hem idag men får hoppas på att dem kommer imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man pengar för att ge blod?

2011-10-01 @ 01:58:55

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0