friday

igår var jag som sagt på storvreta match med andreas, falle och Björn. en bra match som resulterade i seger till storvreta! åkte med hem till andreas och sov kvar där sen :)
imorse vaknade jag som vanligt när andreas skulle gå upp till jobbet. fick världens bästa och underbaraste kram och pussar innan han åkte, och åååå vad jag behövde det. idag har jag och andreas 11 månader tillsammans :) tiden går verkligen fort kan man säga. idag tog jag bussen ned på stan och gick omkring och kikade lite med lillebror :) köpte med mig ett par jeans hem och bjöd lillebror på lunch :) nu väntar jag på att julia ska komma och hämta mig så ska vi åka till gränby och kika lite ;) farligt med shopping. hörs senare när jag kommer hem. ska vara hemma hela kvällen eftersom att jag jobbar imorgon. men som sagt jag skriver senare och lägger in bilder

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0