get the look

godmorgon. vaknade för en liten stund sen av att mamma och mormor kom hem. så nu har jag precis ätit frukost och ska lägga mig i ett varmt bad. efter de ska jag klä på mig och göra mig klar och packa för att sen ta bussen in till älsklingskillens jobb. Ska sova i storvreta ikväll, äntligen sov sällskap! måste ta det lugnt inför morgondagen eftersom jag ska till sjukhuset då. inget stressande. här kommer lite grejer som jag har inplanerade resten av veckan. men listan kan både fyllas på och tömmas.
onsdag
[] ta ett varmt bad och göra mig klar
[] åka in till stan till finkillen
[] köpa skor?
[] sova i storvreta
torsdag
[] åka in till sjukhuset
[] köpa skor?
[] plugga
fredag
[] vara med andreas
lördag
[] maria&marcus bröllop!
[] andreas innebandy
[] 70års fest

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0