hemma från Spanien

hej allihopa. I lördags natt vid 11.30 ungefär landade vi med planet på arlanda, hemkomna från Spanien. Jag har haft en underbar vecka i spanien med min andreas och hans underbara familj. Dagarna har bestått av sola, bada, shoppa, äta, promenerat och annat spännande. Jag längtar redan tillbaka dit men det är även skönt att vara hemma igen. Men det är ju kanske inte så långt kvar tills nästa äventyr (vi får se helt enkelt, säger inget mer om det)
har tagit över 200 bilder med kameran och håller just nu på att ladda upp en del inne på facebook. Kommer ladda upp några bilder här lite då och då men dem flesta hittar ni inne på min facebook helt enkelt. jobbigt att det tar sån tid att ladda upp bara...

hur som hellst så kom vi hem i lördags natt. då åkte vi direkt hem till storvreta och gick och la oss. Igår åkte jag och andreas hem till mig och hälsade och jag fick packa upp allting. på eftermiddagen åkte han eftersom han hade match igår men han kom tillbaka igen på kvällen. Då visade vi mamma och pappa massa bilder från spanien sen hade jag och andreas film mys hela källen och kollade på nya Pirates och tänt massa ljus, underbart!! hade dock lite svårt att somna igår kväll eftersom jag sov ensam, lite ovant efter att ha sovit tillsammans med andreas i 9 nätter irad.


Imorse vaknade jag först vid 8 tiden då lillebror väckte mig, sen somnade jag om och vaknade inte för ens 12 tiden, skönt att få vila ut en del. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, läsa lite skulle jag tro men har egentligen ingen ro till det men måste... det är så tråååkigt att bara vara hemma och inte ha något att göra. alla jobbar... jag vill börja jobba igen nu nu nu nu nu!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0