like i never been hurt before

och ja jag lever.. skrev inget i bloggen igår pga att jag jobbade hela dagen. 09.00-18.00 och efter det kom andreas och hämtade mig från jobbet. vi åkte hem till storvreta lite snabbt och sen hjälpte vi till att köra möbler till sofias lägenhet. jätte fin och mysig lägenhet! nu vill jag också flytta till något eget..
vaknade vid 2 tiden i natt av att andreas skulle upp och jobba. dem skulle börja 3 inatt så han fick ju gå upp tidigt, stackarn :( tycker han är så duktigt som orkar upp och jobba. somnade om när dem hade åkt och vaknade i omgångar under morgonen. 5..7...10. har inte gått upp ur sängen än. mår inte så jätte bra idag. vet inte varför.. idag är jag ledig från jobbet iallafall, imorgon också. men på lördag jobbar jag igen.. tycker det är så skönt att få jobba, jag blir galen av att bara gå hemma. längtar också tills det nya kör igång... lite hemlis än så länge!
men nu ska jag fortsätta kolla på tv och skaffa krafter till att gå upp ur sängen, duscha och gå ut och gå.
en bild från förra året..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0