mys dag med kanon bruden

börjar med och säga hej till er allihopa :) idag var jag upp tidigt imorse, vaknade redan vid halv 8 men gick inte upp förns 8 tiden. gjorde mig iordning och åt frukost med mamma (som började senare idag) och tog sedan skjuts av henne in till stan. Sen tog jag bussen vidare till gränby där jag blev upphämtad att min underbara och eftrelängtade Linda Nonnen! ååå vad jag har saknat den tjeje otroligt mycket så det var så skönt att äntligen träffa henne!!! Först och främst så åkte vi till grollen då vi tänkte hälsa på ellen & sigrid, men när vi kom dit visade det sig att båda två var lediga... Så då åkte vi vidare till Chilli istället. efter de åkte vi och hälsade på i skolan där vi träffade massor av människor och lärare. pratade med Maria ett tag och även Marie var där idag :) efter de åkte vi och käkade lunch och sedan for vi ut till Fullerö. där gick vi ett bra tag och myste och kollade på massa fina saker :)
efter det drog vi vidare till city, sen grändby igen och sen Ikea. Fick med mig lite olika grejer hem som jag kan ta kort på och visa sen :) har iallafall haft en underbart mysig dag med linda!
en bild på mig och Linda från Hollands resan med skolan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0