vart jag mig i världen vänder står jag där med tomma händer

har inte bloggat alls idag eller knappt suttit vid datorn på grund av att jag vaknade tidigt imorse med den hemskaste migränen på länge. tog ett tag inne jag fick i mig alvedon efter ett antal spyor (jag vet inte så mysigt kanske) Vid 1 ungefär kom jag upp ur sängen iallafall. tog ett varmt bad och efter de gick jag över till julia. har varit hemma hos hennes pappa och ätit middag nu ikväll, väldigt trevligt och gott! nu är jag hemma och kollar på tv med mamma. blir en lugn kväll ikväll. men imorgon ska jag ut och äta med mina tjejer <3
andreas åkte till Falun idag, hoppas tiden går snabbt så han kommer hem igen.. längtar verkligen tills han kommer hem.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0