you walk alone but you can always dream away

som ni kanske vet har jag en passion för inredning, vit inredning och lite äldre schabby chic stil. är verkligen svag för det. just nu är hela mina rum vita skulle jag vilja påstå, så ni kan ju tänka er hur det kommer se ut när jag flyttar hem ifrån. men nu var det inte det jag skulle prata om utan jag tänkte visa bilder på min nya stora ljuslykta som jag pratade om. fick en lite idé för ett tag sen som såg helt underbar ut i mitt huvud, och nu har jag förgyllt den. har köpt på mig grejer till det under en tid nu och nu är det äntligen klart, så här kommer bilderna, hoppas ni tycker om det lika mycket som jag gör!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fint! Älskar också sån stil :D

2011-09-25 @ 16:47:11
URL: http://moaevelinas.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

jättefint :

2011-09-25 @ 19:54:51
Postat av: Anonym

Fin, vart kommer den ifrån?

2011-09-28 @ 10:17:45

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0